Często zadawane pytania

1. Czym jest EM-karta?

2. Po co PKSy zajęły się tematem EM-karty i przykładają tak dużą wagę do tego przedsięwzięcia (obligują do przykładania jej do bileterki itd.)?

3. Czy operacja wyrobienia EM-karty odbywa się co miesiąc?

4. Jeżeli zgubię EM-karta lub zostanie ona zniszczona, czy kolejną kartę otrzymam również bezpłatnie?

5. Czy w przypadku zgubienia EM-karty lub paragonu fiskalnego mogę korzystać z przejazdów tylko na podstawie EM-karty lub paragonu fiskalnego?

6. Czy w przypadku utracenia EM-karty mogę korzystać z przejazdów tylko na podstawie paragonu fiskalnego?

7. Czy w przypadku zgubienia EM-karty można dokonać zwrotu biletu tylko na podstawie paragonu fiskalnego lub samej karty?

8. W jakim celu wydawany jest paragon fiskalny?

9. Czy konieczne jest posiadanie paragonu fiskalnego w chwili wsiadania do autobusu?

10. W związku z planowanym urlopem, czy mogę kupić bilet ważny tylko na pół miesiąca?

11. Czy można kupić bilet okresowy ulgowy na pół miesiąca?

12. Czy bilet okresowy ważny na tydzień mogę kupić bez EM-karty?

13. Czy w bilecie okresowym ważnym na jeden tydzień mogę wyłączyć dni wolne od pracy?

14. Czy bilet okresowy ważny od 12 września do 11 października będzie droższy od biletu miesięcznego ważnego na wrzesień?

15. Czy bilet kupiony z EM-kartą ważny jest w dni wolne od pracy?

16. Czy bilet kupiony z EM-kartą limituje ilość przejazdów w ciągu jednego dnia tylko do przejazdu tam i z powrotem?

17. Pracuję w 12 godzinnym cyklu co drugi dzień, czy mogę wyłączyć z obowiązywania biletu te dni kiedy nie będę z niego korzystać?

18. Czy data ważności biletu "przesuwa się", gdy np. biorę urlop?

19. Czy wykupując bilet z EM-kartą będę mógł korzystać jak dotychczas z kursów innych przewoźników, którzy honorowali bilety PKS Rzeszów S.A. lub PKS w Leżajsku Sp. z o.o. a nie wdrożyli jeszcze systemu karty elektronicznej?

20. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „BŁĄD ODCZYTU EM-KARTY”?

21. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „BŁĄD DANYCH EM-KARTY”?

22. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „NIEWŁAŚCIWY OKRES WAŻNOŚCI”?

23. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „NIEWŁAŚCIWA TRASA”?

24. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „PRZEWOŹNIK NIEOBSŁUGIWANY”?

25. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „EM-KARTA ZASTRZEŻONA”?

26. Dlaczego bileterka autobusowa w momencie przykładania EM-karty wyświetla komunikat: BŁĄD DANYCH EM-KARTY lub OPCJE EM-KARTY NIEDOSTĘPNE?

27. Czy istnieje możliwość przejazdu na EM-kartę do przystanku położonego w pobliżu miejsca zamieszkania, ale przy innej trasie?

28. Czy w czasie podróży, posiadając EM-kartę i paragon fiskalny muszę mieć przy sobie również dowód osobisty lub inny dokument tożsamości?

29. Czy korektę trasy mogę dokonać nieodpłatnie?

30. Jak należy przechowywać EM-kartę?

31. Jak należy przykładać EM-kartę?

32. Czy można wykupić bilet bez EM-karty?

33. Zakupiono dla ucznia bilet ulgowy z EM-kartą ważny na miesiąc wrzesień, czy kupując bilet na październik należy zgłosić się do kasy biletowej z kartą tego ucznia?

34. Czy w autobusie można przedłużać bilety nie objęte ulgami ustawowymi?

35. Czy w autobusie można przedłużyć bilet okresowy?

36. Kierowca nie może przedłużyć mojego biletu w autobusie, dlaczego?

Atrakcyjna oferta reklamy na naszych autobusach

© 2024  |  PKS w Rzeszowie S.A.

35-959 Rzeszów, al. Wyzwolenia 6
+48 17 8632192  |  sekretariat@pks.rzeszow.pl

Projekt i realizacja MYKK